به گزارش روابط عمومی مرکز خیریه آفتاب روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۴خانم خانبلوکی سرپرست معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی، خانم حسین آبادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان اراک وخانم کرمانی کارشناس مسئول توانبخشی استان از مرکز خیریه آفتاب بازدید کردند.
در جریان این بازدید از بخش های مختلف شرایط عمومی مرکز، نحوه رسیدگی به امور آموزشی، مراقبتی و بهداشتی و کیفیت تغذیه و خدمات روزانه مورد ارزیابی قرار گرفت.
