به گزارش روابط عمومی مرکز خیریه آفتاب روز سه شنبه مورخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۴، ،در روز همت اقتصادی استاندار مرکزی، معاونین استانداری، فرماندار شهرستان اراک، شهردار کلانشهر اراک و جمعی از مسئولان استانی از دهکده سلامت آفتاب بازدید کردند.
برگزاری روز همت اقتصادی که به ابتکار استاندار مرکزی از فروردینماه امسال آغاز شده و هر هفته با حضور میدانی در واحدهای تولیدی، مراکز خدماتی و سرمایهگذاری ادامه دارد، بستر ارزشمندی برای شناسایی و رفع موانع موجود در مسیر تولید و خدماترسانی فراهم کرده است. بازدید از دهکده سلامت آفتاب فرصتی فراهم کرد تا ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و نیازهای مجموعه، توسط آقای محسن ابدال مدیر عامل مرکزدر خصوص تأمین زیرساختها و حمایتهای لازم گفتوگو شود.


